Saturday, December 6, 2008

Aku masih ada dara

Owh. Memandangkan kebosanan saya pada hari ini melampaui tahap hari2 biasa, naluri lelaki saya mencadangkan agar saya menerokai nostalgia lama bagi merungkai kembali kejadian silam yang sememangnya amat berharga. Ya rakan2, segala kenangan2 lama adalah penyumbang buah senyuman buat kita semua. Tak percaya? Cubalah!

Ceritanya bermula begini. Birthday WAN!!! Walopon aku tak ingat the exact tarikh, tp yg aku pasti, kejadian ini terjadi pada semester lepas. YEAH, lepas Malam Gema Merdeka.

Hehe. Beginilah akibatnya kalau korang nk celebrate bday kt sini. Cantikkan? Aku pon mase tuh tergoda sekejap. Tp sekejap je la.. Lame2 nnt jadik laen plak. hohohoho

Kami bergambar sebelum saat yg kami tak inginkan terjadi. Sebelum kejadian yg meragut segala kepercayaan mengambil tempat. Gembira pada ketika ini. Cahaya kebahagiaan memancar2 kan sinarnya.
Owh namun, langit tak sentiasa cerah. Walopon aku masih maintain macho dlm gmbar nih, we still have to expect the unexpected. Mungkinkah KAKAK BESAR kt sebelah aku yang merampas segalanya? Nauzubillah! Bak kate org tue2, selisih malaikat 44 ( aku tataw nape 44 jugak yg diorang pilih.hmmm). Mintak dijauhkan! hahaha

Nih la akubatnye kalo awal2 tuh gembire! Kan org tue2 ckp, 'kalo suke awal2, nnt akhir2 nanges!' Pencabulan telah berlaku. Nasib baek, kt khalayak umum, so status dara aku masih terjaga. Awwww!

Hahaha. Tu la, kan aku dh bg tau pasal ape org tue2 ckp. Kalo suke awal2, nanti ape??? Haaa... pandai korang jawab! Rasain kalian semua! Mantepp bukan??

Owh akhir sekali, semua dah jadik anak2 joker - why so serious???