Sunday, April 20, 2008

Surprise!!!

Pergh... arinih mmg satu surprise yg mmg aku tak sangke.. tak penah terpikir pon pasal bende nih.. ye la, mase tuh aku dok sebok2 nk siapkn assgmnt yg berlambak, sambil2 dgr hot fm, tetibe ade call dari private number. mmg aa pelik + terkejut. aku angkat n org tuh mmg nk ckp dgn aku. die kate ade flower delivery! lagi la aku pelik. sape la yg nak bagi bunga kt patik pacal yg hina ini. hehe..

aku tanye aa sape die. die kate name die BIN LADEN! mak aii! berderau darah aku! biar betol!! takkan aa bin laden call aku lak?? dah aa name tuh mmg ade problem esp dgn AS Government. huhu.. mcm2 kuar kt kepale aku.. takut beb! mane le tau mmg ade plan tak baek ke. nauzubillah!! mintak dijauhkn..

aku pastuh kuar bilik, n ade la dis one guy (indian aku rase) dtg kasik bunga kt aku! hahaha.. mmg lawak jugak aa. aku amek n tanye aa die, sape kasik. die kate ade card kt bunge tuh. haih, tak menjawab soklan btol mamat nih!!haha

aku tros masuk bilik. check card tuh n jeng jeng.. hehe..walopon x de name, tp aku rase aku tau sape.. hehe.. thanks!!


"thanks for the SURPRISE, here is another SURPRISE for u"

Dua Hati Menjadi Satu ( Dafi & Gita Gutawa )

Na na na na na na
Na na na na na na

Sejak melihatmu
Ku jatuh hati padamu
Saat mengenalmu
Semakin ku ingin kamu
Maukah engkau menemani aku…

Hari kuindah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Na na na na na na
Na na na na na na

Saat kau menatapku
Aku jadi salah tingkah
Kau genggam tanganku
Berdebar debar jantungku
Maukah engkau Menemani aku…

Hari kuindah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Dan bila kau tak ada
Mengapaku memikirkanmu
Apakah engkau juga
Memikirkan aku

Hari kuindah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Na na na na na na
Na na na na na na

Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Na na na na na na
Na na na na na na

Sejak melihatmu
Ku jatuh hati padamu
Saat mengenalmu
Semakin ku ingin kamu




2 comments:

Rahimy said...

So sweet nye korang! jealous ok!

thepretender said...

ouch! ur comment lg sweet la rahimy =P