Thursday, November 6, 2008

Jalan-jalan carik makan!!!

Yeah. Dah lame aku tak masukkan hasil karya photography aku. So, here come the latest one. Semua nih terjadi mase aku, Ain, Sarep (bday boy), Shahmin n Rai pegi sushi kt Paddys Market. Kalo korang ikut blog nih, dulu aku ade buat satu post pasal tmpat tuh. Mmg sedap!!! Esp 'soft shell crab'!!! Mmg favourite aku.

Aku pi nih pon selepas selesai ketensenan aku dgn assgmnt yg berlambak2 sejak dari awal sem. The day before that was my final presentation n mase ari peristiwa nih berlaku, aku dh merdeka daripada esemen yg berlmbak2!!! Sakit otak aku dh takde. N aku dh kembali merasai apakah itu nikmat tidur yg amat lena. Best gile. hehehe

Anyway, nih la beberapa gmbar yg aku suke and dgn sedikit bntuan daripada 'Photoshop', aku berjaya menjadikan org yg melihat gmbr ini merasakan aku seorang professional photographer! hahahha.. masuk bakul angkat sendiri.

Oh ye lupe, Happy Birthday Sarep!!! tak lupe jugak ntok Mohd. Ali Imran Ameer Tajuddin yg berada di New Zealand!! Bday diorang 4 nov!!! enjoy!~

Model2 di runway!!

Happy Birthday Sarep

Amek ko. Sushi dah abes, idong ko aku cucuk! :P hehe

No comments: