Tuesday, November 18, 2008

Kau kekasihku

Oh ye, nih nk perkenalkan la kekasih baruku. Setelah setahun lebih dgn kekasih lame, aku pon tukarla yg baru. Boring jugak la kalo dgn org yg same. Kan? N dah alang2 aku nih ramai je peminat, pilih je la yg baru! tak gittew? hehe

Introducing................................................
Nokia N95 8gig. Aku mule2 nk try Samsung (lupe plak model ape). Cantik jugak laa. Tp, service staf kt kedai tuh cakap model nih the best yg ade kt situ. Die mmg rekomen gegile. Then aku bile tgk capacity die pon 8gig dgn camera 5mpixel, tros le cair. Abes meleleh satu kedai tuh! haha.

Model nih mmg best. Ade GPS n mcm2 lg. (nmpk sgt aku tak kesah tg features die kan? hehe)
Sebab utame aku pilih nih kerane capacity memory die yg menjangkau 8gig! Wow! Tak payah aku nk sebok2 carik ipod. Sumbat je sumer lagu kt sini. N die pon ade gak radio. Ade camera so aku bole je amek gmbar yg cntik2 walopon aku tak bawak camera aku yg hebat! N die ade game mcm N-Gage! Wo! wo! wo!

Mmg grand gile ntok manusia2 yg easy going n live in simple life style mcm aku. All in one. Save space!!! Sayang la kt die nih! :P hehe

Oh ye, nih plak sweetheard lame aku. Die nih pon bagus jugak. Amat memahami. Tp kn, skarang nih tetibe die buat hal plak. Lepas je aku transfer sumer contacts yg ade kt Nokia aku tuh, tros aku tak bole nk switch on! Pelik ok. Nih mesti kes merajuk nih. Takpe la. Nnt aku nk belai2 die supaye die ok balik. Korang doakan la yek supaye die cepat sejuk hati dgn aku. Aku still sayang die lg. MUahhhhh

4 comments:

Tonka d' wombat said...

8 gig jerrrr????? AIYOOO..x cukop standard nk lawan dgn ipod 16GIG la...hohoooho!!!! 16gig ok..bukan 8GIG ajo.. lgpun ni bukan model touch screen kan??so x de la up to date sgt pooonnn..hebat lg iPhone..

p/s:
bole x tolong rephrase statement
"ALANG2 AKU NIH RAMAI JE PEMINAT"??? geli hati & sanubari bila membaca...(^_^) wuteva betull..

thepretender said...

ala.. kalo setakat 16 gig semata2, still tak bole lawan fon nih. Bole ke nk call Malaysia? ok, tak payah call Malaysia la, bole ke call Cik Zee yg kononya busy kalah Sharipah Aini? Ops

Owh pasal iPhone plak, dapat ke nk amek gmbar sampai kualiti 5Mpixel? setakat standard webcam RM 20 mungkin ade :P hehehe

nk rephrase cmne ek? hmmm.. ok ok..
"Memandangkan ramai yg menaruh hati dan perasaan ntok memiliki..."
bole? :P

Tonka d' wombat said...

tuuuhhhh diaaaa!!! statement x mau kalah!!! x kesah la..janji bahgia bersame kekasih baru ittuee..tp secanggih mana skali pun gadgetnyer, bukan bole bw masok kubur pun kan???? ooopppsss!!!

'menaruh hati'/'perasaan ntok memiliki'? *no comment lah kan*
(x baek berbangga diri, nanti allah tarek blk sume, smpai x dak langsung yg berminat baru tau)=P

thepretender said...

*tunduk malu*

"maafkan saya ustazah. saya janji tak buat lg"

*raut wajah kesal dengan kesilapan lampau*