Monday, October 5, 2009

JOY

korang pernah rasa happy tak?
rasa happy sgt2?
sure pernah kan?
tp, ke-happy-an korang tuh sure tak pernah unik
happy2 biasa2 je kan?
normal2 je? kan kan kan?
*petirr*


nih aku nk citer
ke-happy-an yg kuar biasa
pernah tak korang tgk baju korang,
pastuh korang happy?
pelik kan?
bukan baju cntik2
nih baju yg biasa2 korang pakai
alaa.. baju 'basan' mak aku cakap
*tatau tatabahasa tuh btol ke tak*

so pernah tak?
tak pernah?
aku pon tak pernah
tp hari nih
aku pernah
perghhhh
suke sgt2 tgk kt baju2 aku tuh
aku gembira
bukan sehelai, tp berhelai2!
banyak sgt!
beribu-ribu lemonnnnnn *wahh!*

korang tanak tau ke knape?
*nakkkkkkkkkkk! - jeritan kuat kedengaran*
bagus la korang nih
tak sia2 aku tulis post nih..

act, dah 4 hari aku sedih je tgk baju2 tuh
pelik kan?
perasaan mase tuh ala2 mcm org hilang anak
*matila over terlampau!*
tp harinih
baju2 tuh menyebabkan kau happy
senyum smpai nmpk semua gigi
senyum sampai ke pipi
senyum lagi dan lagi dan lagi dan lagiiiiiiii *echo*

ok la
aku pon dh malas nk taip
sbbnye, baju2 basan aku tuh dah kering!
sydney hujan seminggu ok!
naseb baek pagi tadi aku challenge diri aku untuk sidai kt luar
walaupun weather forcast cakap hujan berserta ribut taufan dan juga angin puting beliung!
*wahhhhhhh! mintak2 dijauhkan :p*

so skarang aku dh happy
happy happy joy joy
happy happy joy!
*terus menyanyi*



p/s: 2nd entry mengarut aku. Aku rase nk mengarut je lah pasnih! NO?

2 comments:

ada. said...

cehh.
ada ingat kan awak happy sebab ape tadik.hihihi.
rupe nye sebab baju dah kering:D

Rahimy said...

lina JOY?